ارسال رایگان تاج گل کمتر از 2 ساعت در تهران

شنبه 10 آبان 1399
14:33
ali

ارسال رایگان تاج گل کمتر از 2 ساعت در تهران

پیشنهاد میشود حتما برای خرید تاج گل ترحیم از وب سایت استفاده کنید، به دلیل اینکه این کار امروزه بسیار مرسوم بوده و شما میتوانید با یک تماس سفارش تاج مورد نظر خود را به گندم وی آی پی بدهید و آن را کاملا سفارشی متناسب با سلیقه خود گل آرایی کنید.

همچنین هزینه حمل نقل در تهران کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه اضافه ای از شما دریافت نخواهد شد.

ارسال رایگان تاج ها فقط در تهران امکان پذیر است.


سفارش تاج ها به صورت تلفنی:

برای سفارش تلفنی می توانید با شماره 86046241 و همراه 09127179328 با کارشناس های مجموعه تماس بگیرید.


راهنمای انتخاب گل ترحیم

معمولا در ایران برای تاج تسلیت از گل های گلایل ، لیلیوم که خود گل ترحیم لیلوم دو مدل دارد معمولی و اورینتال ، مدلهای معمولی آن تک رنگه است و همچنین نسبت به گل ترحیم اورینتال کوچکتر هستند.

گل های اورینتال هم که از خانواده همان لیلیوم است درشت تر هستند و مزیت آنها عطر آنها است نسبت به گل ترحیم معمولی.

از مهمترین نکات برای تمامیه تاج ها پرپشت بودن آنها و همچنین تازگی گل ها است ، دقت کنید تاجی که انتخاب میکنید برای هر مراسمی پرپشت باشد و از گلهای زیادی استفاده شود تا حجیم دیده شود .

در مورد تازگی گل ها هم بدیهی است که گل ها اگر با طراوت نباشند تاج شما پژمرده و بی کیفیت خواهد بود.


گل مناسب و مرسوم امروزی برای تاج تسلیت

در قدیم از گل های گلایول در رنگ های متنوع برای تاج ها معمولا استفاده می کردند ، اما امروزه برای مراسم های ترحیم از گل های لیلیوم داووی ، ارکیده و یا میخک هم استفاده میکنند، همچنین امروزه بسیاری از افراد با توجه به سن شخص فوت شده گل های گوناگونی با رنگ های متنوعی انتخاب میکنند ، همچون گل رز ، گل رز در رنگ های متنوع همچون قرمز و سفید استفاده میشود، همچنین ترکیب این گل ها با یکدیگر میتواند یک تاج بی نهایت زیبا و مناسب برای مراسم شما باشد.

در هر صورت این موضوع کاملا مرتبط با سلیقه و مناسبت شما است ، حتی گل آرایی نیز میتواند کاملا با سلیقه شما و سفارشی باشد.

شما میتوانید برای انتخاب و خرید گل رز در سایت محصولات متنوع ما را مشاهده کنید و پس از انتخاب گل های مد نظر با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید ، همچنین شما میتوانید تاج ها را به صورت آنلاین سفارش دهید.

در سایت طرح ها و انواع مختلف و آماده ای وجود دارد و شما میتوانید به صورت اینترنتی از گل فروشی اینترنتی گندم VIP سفارش خود را ثبت کنید.


پایه های تاج ترحیم

معمولا پایه های تاج تسلیت به صورت چوبی و فلزی است به دلیل زیاد بودن گل ها معمولا پایه ی گل ها دید خاصی ندارند ، مگر این که تاج شما کاملا به صورت سفارشی گل آرایی شود که در آن صورت از یک پایه گل چوبی استفاده میشود که نمایی فوق العاده دارد.


کارت پستال سفارشی (متن روی تاج)

برای بیان و انتقال احساسات از طریق جملات حس خود را بیان کنید، جملات شما به همراه گل ارسال می شود.معمولا در ایران جملاتی کوتاه را مانند : تقدیم برای عرض تسلیت و یا ما را در غم خود شریک بدانید استفاده میشود. اما میتوانید از متن بلند هم استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت gandomvip.com مراجعه کنید.


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هر چی بخوای اینجاست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]