روش کاری شرکت های تبلیغاتی

شنبه 20 آذر 1400
17:18
ali
روش کاری شرکت های تبلیغاتی

سیر تحول شرکت های تبلیغاتی به گونه ای است که یک شرکت می تواند بسیار بیشتر از تبلیغات ارائه دهد.

به دلایل اقتصادی و از آنجایی که استخدام یک مشتری جدید شامل بسیاری از هزینه های اولیه یک آژانس داخلی است که معمولاً باید در طول زمان مستهلک شود، شرکت های تبلیغاتی ترجیح می دهند با مشتریان خود روابط AOR برقرار کنند.

روابط AOR شامل یک قرارداد با مدت معین است که شامل جزئیات هزینه ها، کمیسیون ها، مالکیت و حقوق و همچنین بندهای فسخ می شود.

در حالی که هدف اکثر آژانس های تبلیغاتی ایجاد همکاری های پایدار با مشتریان بلند مدت است، جذب مشتریان جدید با یک پیشنهاد آغاز می شود.

آژانس های تبلیغاتی اغلب به جای گیج کردن مشاغل تصادفی، با یک رویکرد داخلی شروع می کنند و با افرادی که شخصاً در سازمان هایی که می خواهند هدفشان را می شناسند، ارتباط برقرار کنند.

آنها همچنین می توانند اخبار شرکت هایی را که به نظر می رسد به کنترل تبلیغات نیاز دارند (مانند مشاغلی که رشد ناگهانی داشته اند) دنبال کرده و برای آنها نامه و کیف پول ارسال کنند.

هنگامی که یک مشتری بالقوه موافقت می کند که با یک شرکت تبلیغاتی ملاقات کند، شرکت ارائه ای از آنچه باید به مشتری نشان دهد آماده می کند. سطح جزئیات و تحقیقات انجام شده در ارائه بستگی به میزان علاقه یا تعهد نشان داده شده توسط مشتری دارد.

در طول ارائه، این شرکت می تواند مطالعات موردی را که در مطالعه خود یافته است ارائه دهد تا نشان دهد که چه نوع تبلیغاتی در گذشته برای شرکت های مشابه موثر بوده است.

شرکت تبلیغاتی همچنین ممکن است علائم، بروشورها، پست مستقیم، وب سایت ها، بنرها یا بیلبوردهایی را که برای مشتریان قبلی طراحی کرده است یا یک کپی از آنچه برای مشتری در نظر گرفته شده را به نمایش بگذارد.


[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هر چی بخوای اینجاست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]