باکس گل های لاکچری در فروشگاه اینترنتی گندم Vip

شنبه 10 آبان 1399
14:37
ali

جعبه گل | خرید باکس گل

جعبه گل بهترین هدیه از سال‌های قدیم تاکنون بوده است. گلفروشی آنلاین گندم Vip مرغوب‌ترین و بهترین مدل‌های باکس های 2020 را برای شما گل آرایی نموده است. بر اساس کیفیت و مراسم‌ها انواع متنوعی از باکس شیشه‌ای و لوکس و باکس گل رز را آماده کرده‌ایم.


این امکان برای افراد خوش سلیقه فراهم نمونده ایم تا بتوانند قبل از خرید جعبه گل، رنگ و ظاهر باکس به همراه گل‌های داخل جعبه را به صورت سفارشی انتخاب نمایید، همچنین می‌توانید حس و عشق خود را در جمله‌ای خاص روی کارت پستال گل به عزیزان خود منتقل کنید.


باکس گل حروف

همانطور که اشاره کردیم باکس گل در انواع مختلفی موجود میباشد شما میتوانید با مراجعه به صفحه باکس گل حروف و یا در محصولات زیربرخی از نمونه کارهای ما را مشاهده کنید ، همچنین برای طراحی باکس سفارشی خود با ما در تماس باشید ، همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن سفارش شما را بررسی و ارسال مینماید.



باکس گل شیشه ای

این نوع باکس از لحاظ بصری یکی از لوکس ترین طراحی های موجود در گندم وی آی پی میباشد که بیشتر با نام باکس گل شیشه ای لاکچری نیز شناخته میشود ، همچنین میتوان این محصول را به عنوان یکی از محصولات پرسفارش نام برد ، جنس این باکس ها از پلکسی گلاس شفاف است.




در محصولات زیر شما میتوانید نمونه های مختلفی از باکس های شیشه ای را مشاهده فرمایید.


باکس گل رز

باکس گل رز قرمز نه تنها در ایران بلکه در کل جهان از شهرت خاصی برخوردار است ، این باکس گل از لحاظ عاطفی حس فراموش نشدنی را به مخاطب شما میرساند ، این باکس در انواع و طرح های مختلفی در گندم وی آی پی موجود میباشد و یکی از پرفروش ترین باکس ها در جهان میباشد.





برای مشاهده باکس گل های دیگر با انواع طرح ها و گل های متنوع به فروشگاه اینترنتی gandomvip.com مراجعه کنید.

انواع باکس گل تولد ، باکس گل رز ، باکس گل حروف و .... برای شما با قیمت مناسب طراحی شده است.



شما میتوانید این باکس را به صورت گروهی ( دسته ای از گل رزها) و یا به صورت تکی (گل رز جاودان ) در رنگ های متنوع سفارش دهید ، در زیر میتوانید انواع طراحی های مختلف باکس رز را مشاهده فرمایید.





باکس گل رز جاودان بنفش برای مشاهده رنگ های دیگرو یا خرید گل به فروشگاه اینترنتی Gandom vip مراجعه کنید و به صفحه گل رز جاودان مراجعه کنید.


باکس گل تولد

مطمئنا گل می تواند یک هدیه ی بی نظیر برای عزیزانمان در روز تولدشان باشد ، شما میتوانید با سفارش این باکس و همچنین نوشته ای ، احساسات خود را به بهترین نحو برای عزیزان خود ابراز کنید و آنها را سوپرایز کنید.


گندم وی آی پی تمامی محصولات اشاره شده را با تضمین بهترین کیفیت گل و تضمین محصول، به دست شما عزیزان میرساند تا حسی فراموش نشدنی را تجربه کنید.


راهنمای سفارش جعبه گل:

به صورت تلفنی سفارشات خود را ثبت نمایید.

می‌توانید با انتخاب هر محصول به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

هزینه حمل و نقل ارسال گل در تهران رایگان می‌باشد.

قبل سفارش می‌توانید از مشاورین فروش گل مشاوره بگیرید.

شما میتوانید برای خرید گل در انواع گوناگون به فروشگاه اینترنتی گندم وی آی پی مراجعه کرده و سفارش گل مدنظر خود را دهید و عزیزان خود را با این کار سوپرایز کنید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن سفارش گل شما را ثبت و ارسال می نمایند.


برای سوپرایز کردن عزیزان خود همیشه باید نکاتی را رعایت کنید ، با توجه به روش های زیر شما میتوانید به بهترین وجه یک روز عالی را برای عزیزان خود رقم بزنید.


۵ روش کلیدی مهم برای سورپرایز کردن

هرچند که اکثر افراد از غافلگیر شدن خوشحال می شوند ، اما بعضا نیز علاقه ای به سورپرایز شدن ندارند، به همین خاطر بهتر است ابتدا درمورد روحیات طرف مقابل آگاهی کافی داشته باشید، ممکن است در ان زمانی که شما تدارکات یک مهمانی را انجام داده اید شخص انرژی ای برای روبرو شدن با یک هیجان را نداشته باشد.

در انتخاب روش غافلگیری خلاقیت به خرج دهید و تا حد امکان از روش های کلیشه و تکراری استفاده نکنید ، با توجه به اینکه هر شخص به گونه ای متفاوت غافلگیر می شود. سورپرایز کردن میتواند بدون مهمان و یا جمعیت زیاد انجام شود .

از هر مناسبتی میتوان برای سورپرایز کردن استفاده کرد اما بهتر است مناسبت هایی انتخاب شود که برای فرد دارای ارزش بیشتری می باشد مانند سالگرد ازدواج و تولد.انتخاب گل کاملا به سلیقه شما و مناسبت بستگی دارد، شما میتوانید با توجه به مناسبت با خرید دسته گل یا یک باکس مخاطب خود را سوپرایز کنید.

یکی دیگر از مسائلی که در این رابطه حائز‌ اهمیت است ، یافتن مکانی مناسب برای غافلگیر کردن شخص است ، که این مورد بنا بر سلایق و نوع سورپرایز متفاوت خواهد بود ، به طور کافی شاپ میتواند مکان مناسبی باشد.

چنانچه برایتان گرفتن یک مراسم و حضور در کنار آن شخص و سورپرایز کردن حضوری مقدور نیست ، می توان با سفارش انلاین از گل فروشی آنلاین گندم وی آی پی مخاطب خود را غافلگیر کنید .

با توجه به موارد ذکر شده انتخاب شما برای خرید گل و یا سفارش جعبه گل ارزان باز است و میتوانید در لیست محصولات زیر انواع جعبه گل در طراحی و سبک های متفاوت با قیمت های مناسب را انتخاب کنید و یا با مراجعه به صفحه خرید گل لیست بی شماری از طراحی های متفاوت را مشاهده فرمایید و یک روز فراموش نشدنی را برای عزیزان خود رقم زنید.



[ بازدید : 282 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هر چی بخوای اینجاست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]