دسته گل رز

شنبه 10 آبان 1399
14:36
ali


دسته گل

خرید دسته گل هدیه مناسب برای عزیزانی که دوستشان دارید ، یک سوپرایز عالی و فراموش نشدنی است. گل های بکار رفته در گل فروشی اینترنتی گندم وی آی پی همه غنچه بوده و گل ها گرده افشانی نخواهند داشت.


غنچه بودن گل باعث ماندگاری طولانی گل شده و حتی می توانید با توجه به شرایط نگهداری گل آنها را خشک کنید و یادگاری نگه دارید.


خرید دسته گل رز قرمز

پیشنهاد می شود اگر در شروع رابطه هستید یا عاشقانه می خواهید عشق خود را اثبات کنید از دسته گل رز با رنگ قرمز استفاده کنید. رز قرمز نماد عشق و محبت می باشد که می توانید در بسته بندی شیک و زیبا سفارش دهید.

گل های طبیعی و خوش بو در دسته گل عاشقانه قرار عاشقانه شما را لطافت می بخشد و موجب خوشحالی و شادابی می شود و رابطه شما را دلپذیر می کند.


گل روز تولد آقایون فراموش نشه (برای تولد همسر، پدر، برادر و کسانی که دوستشان دارید) هدیه ای مناسب برای انواع مناسبت ها و مراسم ها، می توانید برای عرض تبریک، تشکر، افتتاحیه و دیگر مراسم ها استفاده کنید.


دسته گل تولد

دسته گل تولد هدیه ای تاثیر گذار و به یاد ماندنی است. از ایام قدیم تا به امروز برای عزیزانمون برای هر بهانه ای شاخه گلی هدیه می دهیم. دسته گل تولد هدیه ای خاص و منحصر به فرد است که نه قدیمی می شود و نه از چشم می افتد. گل با طراوت و زیبایی که دارد حس عشق و دوست داشتن را شعله ور می کند، حتی اگر یک شاخه گل باشد.


حتما نیاز نیست که برای تولد سنی افراد تولد رو تبریک بگید. شما می تونید به هر بهانه ای برای عزیزان خود تولد بگیرید و از دسته گل تولدت مبارک (مدل سورپرایز) استفاده کنید.


انتخاب نوع و رنگ گل با توجه به مناسبت ، مهمترین مسئله در سفارش گل است ، به طور مثال اگر دسته گل را برای تولد میخواهید، گلهای شاد با رنگ های روشن انتخاب کنید و اگر برای عیادت نیاز به یک گل دارید میتوانید با رز سفید حس آرامش و شادابی را به مخاطب هدیه کنید.


دسته گل برای نوزاد

همچنین میتوانید با خرید گل رز برای نوزاد و متن : قدم نو رسیده مبارک باشه ، حسی زیبا را انتقال دهید و احساسات خود را ابراز کنید.برای قدم نو رسیده و مادرش می توانید با خرید گل رز تصویری زیبا در ذهن مادر ایجاد کنید .


خرید دسته گل عروس

انتخاب و خرید دسته گل زیبا همواره از الویت های مهم یک عروس میباشد که همیشه زمانی را برای انتخاب یک دسته گل زیبا و مناسب میگذارد.


در انتخاب گل عروس دقت کنید ، یکی از مهمترین الویت ها احساس عروس نسبت به گل و راحتی او در طول مراسم است. دسته گلی را که بوی تندی دارد و باعث الرژی میشود را انتخاب نکنید.


گل عروس ممکنه دارای گرده باشه و این علتی برای کثیفی لباس عروس شود ، همچنین این گرده ها ممکن است باعث حساسیت فصلی عروس شود پس در انتخاب گل دقت لازم را بکنید ، چرا که عطسه و آبریزش بینی عروس باعث جلوه ای بد مطمئنا میشود.


دسته گل عروس انواع مختلفی دارد از جمله : گرد ، کلاسیک ، آبشاری و بازویی و میتوانید با توجه به شرایط و سلایق خود هر کدام را انتخاب کند به عنوان مثال اگر میخواهید لباس شما در دید باشد میتوانید از طرح گرد کوچک استفاده کنید.


یکی از متداولترین طرح ها گرد است که بسیار سفارش داده میشود.


سبک کلاسیک سبکی سنتی و قدیمی تر را دارد.


سبک آبشاری به عنوان مثال برای افرادی که طرح دامن و لباس ساده ای دارند و نمیخواهند در دید باشد انتخاب مناسبی است ، چرا که در این مدل گل ها به صورت آبشاری آویزان میشوند.


همچنین سبک بازویی ساقه های بلندی دارد که تا آرنج عروس را در لباس عروس میپوشاند.


برای خرید دسته گل عروس هر مدلی که مدنظر شما است را در برخی از نمونه کارهای ما مشاهده فرمایید در صورت نیاز به طرحی سفارشی با ما در تماس باشید، همکاران ما در کمترین زمان ممکن سفارش شما را ثبت و ارسال میکنند.


هدیه های سفارشی

در هنگام سفارش گل ، به فصلی که در آن قرار دارید توجه کنید چرا که گلها باید تازه و مناسب با فصل باشند ، در بهار علاوه بر استفاده از گلهای فصل مانند، فرزیا و لیستیانتوس ، می توان از دیزاین های خاص بهار که شامل چیدمان با تنوع رنگ می باشد نیز استفاده کرد.


برای غافل گیری می توانید هدیه های خود را با توجه به فصل سال با هماهنگی سفارش دهید یا اینکه از هدیه های لوکس(عروسک، ادکلن اسپرت) که از قبل برای شما آماده کرده ایم استفاده نمایید.


راهنمای خرید دسته گل و ارسال رایگان

کلیه سفارشات گل در گل فروشی گندم کمتر از یک ساعت آماده ارسال می باشد و هزینه حمل و نقل آن در تهران کاملا رایگان بوده و هزینه اضافه ای از شما دریافت نخواهد شد. برای سفارش دسته گل می توانید به دو روش اینترنتی و تلفنی ثبت نمایید.


گل های بکار رفته در دسته گل تولد و آماده ارسال


گل رز: در رنگ های( سفید، قرمز، لب ماتیکی ، زرد، رز صورتی)

گل میخک: میخک در رنگ های (سفید، قرمز، صورتی، زرشکی، بنفش)

تمامی تصاویر گل ها واقعی بود و توسط این مجموعه عکاسی شده است چنانچه مورد مشابه دیگری را در نظر دارید(با توجه به تم عروسی، تولد و …) می توانید با ما تماس بگیرید تا طبق سلیقه شما گل آرایی شود.


تمامی مدل های موجود در گل فروشی آنلاین مدل روز 2020 گل آرایی شده است که برای شما مدل های متنوعی گل آرایی کرده و آماده ارسال گل می باشد.



دسته گل رز قرمز


[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هر چی بخوای اینجاست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]